torstai 24. lokakuuta 2013

Romanttinen ilta rauhoittaa

Hei taas!

Tämän viikon olen viettänyt mieheni kanssa rentoutuen ja vielä viimeisiä hetkiä levähtäen ennen synnytystä. Ikävä kyllä olen sellainen höslääjä, että haluan aina tehdä jotain hyödyllistä. Niinpä näin äitiyslomallakin turhan suuri osa ajasta menee siivoamiseen, ruoanlaittoon ja leipomiseen.

Eilen mieheni oli järjestänyt minulle ihanan yllätyksen: ohjelmaan kuului jalkahierontaa kylvyn jälkeen, kynttilöitä, ruusun terälehtiä, leffaa ja herkullista ruokaa ja juomaa. Olipa mukavaa istahtaa välillä alas ja olla hemmoteltavana. Suosittelen myös tuleville isille! ;)

Tällä viikolla olen miettinyt mahdollisia joululahjoja miehelleni ja muille tutuilleni. En voi sille mitään, että olen kyltymätön joulufriikki! Muutamat villasukat ovat jo valmiina, mutta miehen lahjalistalla olevat urheiluvarusteet tarvitsevat vielä jonkinlaista määrittelyä. Valikoima on niin laajaa, että mistä ihmeestä voisin tietää millainen jääkiekkomaila on oikea? No, jos arvaus menee väärin (en tietenkään voi hirveästi mieheltä kysellä lahjoista, etten pilaa yllätystä), voi mailan aina palauttaa ja ostaa uuden tilalle.

Näissä jouluisissa merkeissä lähden nyt juomaan teetä ja syömään pipareita kynttilänvalossa. Hyvää illanjatkoa teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti